субота, 19 березня 2016 р.

Мій семінар


Цього року, 3 березня, я вперше проводила міський семінар по хімії. Звичайно, хвилювалася дуже, адже до того мені не приходилося ще відвідувати жодного семінару своїх колег-хіміків у районі. Також відкритий урок у 7-А класі на тему "Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння" я вперше проводила у хімічному кабінеті. Дуже вдячна учням, які мене не підвели, були на уроці активними, показали високий рівень знань, а перед уроком морально мене підтримували і збадьорювали. 
Після відкритого уроку мною був проведений майстер-клас на тему "Створюємо блог самі", а також я поділилася з колегами досвідом про використання ІКТ на уроках хімії.
А згодом, за чашечкою кави, відбувся вже неформальний обмін досвідом та обговорення результатів районної олімпіади. Прийшли до висновку, що обдаровані діти все ж трапляються. А наше завдання, як говорив Паскаль, не наповнити учня, як посудину, а запалити його, як факел! 













Немає коментарів:

Дописати коментар